Fjortisinlägg

Fjortisinlägg så det bara stinker men jag måste, det spelar ingen roll hur många gånger jag ventilerar så äter det upp mig...


Jag blir så frustrerad över att känna som jag gör. Det värsta är att jag kan inte sätta fingret på vad det är, vet bara att nåt känns väldigt fel i mig...  Jag har pratat med alla inblandade och det borde ha blåst bort en del. Men det bara bygger på av någon anledning och orsak, jag fattar inte, det är outhärdligt.

Jag känner mig såklart sårad över framtida händelser, livrädd över upp upprepningar och oförståelse fortfarande och jag hoppas verkligen inte att det är något som fortsätter växa, det orkar jag faktiskt inte ta. en mindre grej, men hjärtat värker och nåt är fel eller annorlunda.

Jag tror att jag skulle behöva komma härifrån ett tag egentligen, bara klippa allt med alla och vara borta en period, det är för mycket just nu.


slut på fjortisfasonerna, jag ber om ursäkt för detta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0