Charlies Änglar

Fredag och mys med Fästamannen! äntligen äntligen, efter att Rickard varit sjuk ettt par dar och varken gos eller annat har kunnat tillgodoses, så känns just denna fredagskväll härlig =)
Vi kan pussas och kramas, och gosar ner oss i sängen för att kolla på charlies änglar!

Jag längtar sååå mycket till i April, det händer minst två roliga saker då; Min nya mobil kommer som jag har beställt, och ny tatuering kommer den 7 april !!! så kul =) Jag har dessutom beställt kläder nu från hm via nätet, så det borde komma snart det också =)  lönen den 25 gör det också möjligt att fframkalla kort och pyssla in i ett album i april=) Härlig månad.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

okej, bild på tatueringen kräver jag, samt bild på kläderna du beställt!

2008-03-07 @ 21:26:01
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0